Dear customers, please note that at this point in time ZORA doesn't accept orders outside of Bulgaria. If you wish to make an order within Bulgaria please do so at www.zora.bg.

+
All

FAQ

  • Как да откажа получаването на рекламни съобщения получени като SMS

    Ако не желаете да получавате рекламни съобщения под формата на SMS съобщение на вашият мобилен телефон е нужно да използвате формуляра за отказ на www.zora.bg/otkaz или да ни изпратите e-mail на web@zora.bg, с молба за прекратяване получаването на рекламни съобщения под формата на SMS. Моля при изпращането на молбата да посочите мобилният си телефон и къде сте го предоставили на ЗОРА – при покупка в кой от нашите магазини или под някаква друга форма. В противен случай ние няма как да преустановим изпращането на SMS

  • Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?

    Можете да пазарувате и като ГОСТ, но в този случай няма да можете да проследите направените поръчки в личния си профил. Тези функционалности ще можете да използвате само ако сте създали личен профил чрез регистрация.

  • Каква информация е нужна, за да направя поръчка по телефона или в чат мрежата?

    Поръчка за онлайн покупка можете да направите само през продуктовия каталог на сайта. В случай, че имате технически проблем или затруднение, можете да направите поръчка в свободен текст като посочите: артикул, цена, име и фамилия, пълен и точен адрес за доставка, мобилен телефон, на следните имейл адреси: a.gulenova@zora.bg, a.tomov@zora.bg, k.tomov@zora.bg, n.zlatanova@zora.bg

  • Какви са сроковете за доставка?

    Поръчани стоки чрез Онлайн магазин ЗОРА - www.zora.bg се доставят в срок от 2 до 5 работни дни до адрес на потребителя , в зависимост от наличността на поръчаният продукт. За гр. София се изпълняват и бързи доставки 24-48 часа, след потвърдена наличност.

    За уреди по заявка срокът за доставка е до 30 календарни дни.

  • С коя куриерска фирма се осъществява доставката?

    Онлайн магазин ЗОРА има договорни отношения с куриерска фирма ЕКОНТ и СПИДИ.

  • Може ли поръчката да ми бъде доставена в магазин ЗОРА?

    Онлайн покупки се доставят само на посочен адрес на потребителя. Нямаме установена практика за доставка на онлайн покупки в магазини ЗОРА

  • Каква е цената на куриерската услуга?

    Цената за доставка на поръчки на стойност до 30.00 лева е 5 лв за цялата страна. За поръчки на стойност над 30.00 лева цената за доставка е безплатна в цялата страна.

  • Доставяте ли продукти в чужбина?

    Доставки се извършват само на географската територия на Република България

  • Как да откажа получаването на рекламни съобщения получини като E-mail

    Ако не желаете да получавате рекламни съобщения под формата на e-mail съобщение на вашата електронна поща е нужно да ни изпратите e-mail на web@zora.bg, с молба за прекратяване получаването на рекламни съобщения под формата на e-mail. Моля при изпращането на молбата да посочите e-mail-а който не трябва да получава повече рекламни съобщения, в противен случай ние няма как да преустановим изпращането.

  • Мога ли да заменя закупен продукт?

    Можете да се възползвате от правата си по чл. 50 от ЗЗП, като имате предвид описаните условия и процедури в т.6 от Общите условия, както и в секция „Връщане на стока”

  • Какво е необходимо за да направя рекламация?

    Необходимо е през формата за контакти или в свободен текст на следния мейл адрес: zoraonline@zora.bg, да опишете Вашата рекламация, като се съобразите с т.4, 5 и 6 от Общите условия.

  • За чия сметка са куриерските разходи при рекламация или замяна на закупен продукт?

    Потребителят връща стоката на ТЪРГОВЕЦА в 14-дневен срок от предявяване на претенцията и заплаща транспортните разходи за връщане на стоката по чл.55 ал.2 от ЗЗП. Крайният срок за връщане на стоката обратно на ТЪРГОВЕЦА е преди изтичането на 14-дневния срок.

  • По какъв начин става възстановяването на заплатена сумата, за върнат продукт?

    Възстановяването на заплатена сума, включително с разходите за доставка е в 14-дневен срок, считано от датата на уведомяване за решението на потребителя да се откаже от продажбата като се използва същото платежно средство, използвано от потребителя. Имайте в предвид и следните условия по т.6.8 от Общите условия : „На основание на чл.55 ал.4 от ЗЗП ТЪРГОВЕЦЪТ възстановява на ПОЛЗВАТЕЛЯ намалена стойност на закупената стока. ТЪРГОВЕЦЪТ отбива от заплатената сума 15% и възстановява на ПОЛЗВАТЕЛЯ остатъчната стойност, включително разходите за доставка, когато стоката е в лош търговски вид /нарушена или липсваща опаковка/; ТЪРГОВЕЦЪТ отбива от заплатената сума 25% и възстановява на ПОЛЗВАТЕЛЯ остатъчната стойност, включително разходите за доставка, когато стоката е изпробвана /с цел да се установи естеството, характеристиките и доброто функциониране/.”

  • Мога ли да направя промени по поръчката си?

    Вече изпратена поръчка няма възможност да бъде променена. Промяна може да се направи във формата за поръчка преди окончателното завършване на поръчването.

  • Мога ли да анулирам направена поръчка?

    Можете да анулирате поръчка през формата за контакти или в свободен текст на следния мейл адрес: zoraonline@zora.bg.

  • Натискам бутона ПЛАТИ, но нищо не става! Какво да правя?

    Проверете дали сте се съгласили с Общите условия. Проверете дали сте въвели коректни данни в задължителните полета за попълване.

Compare products